منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اخبار
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
جستجو
خدمات دانشجویی
دانشجویان برتر
سامانه رسیدگی به درخواست ها
فارغ التحصیلان
فرهنگی و اجتماعی
متون عمومي
متون عمومي
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همایش ها
هیات علمی
ورود
آموزش
 
نکات مهم در خصوص امتحانات پایان ترم

*دانشجویان از تاریخ 1394/9/26 با مراجعه به سایت گلستان گزارش 428 (کارت شرکت در آزمون عکسدار) را اخذ نمایند .
*پس از واریز بدهی شهریه حداکثر تا 72 ساعت بعد امکان اخذ گزارش میسر خواهد بود
از شرکت در امتحان افراد بدون کارت دانشجویی و کارت شرکت در آزمون عکسدار در جلسه امتحانی جلوگیری می شود .
*محل امتحانات پایان ترم الکترونیکی (بدون کاغذ) در اتاق رایانه واقع در طبقه اول ساختمان دانشگاه در سالن 101 و سایر امتحانات در سالن های 101و102 می باشد .
*دانشجویان  مداد نرم مشکی و پاکن به همراه داشته باشند .
* همراه داشتن موبایل حتی خاموش در جلسه امتحان به منزله تقلب می باشد .
* در صورتی که نمرات میان ترم شما در قسمت مشاهده پاسخنامه تا تاریخ 26/9/94اعلام نشده  مراتب را به آموزش اطلاع دهید در غیر این صورت به دلیل بسته شدن سایت امکان بررسی نمی باشد .
* پس از درج نمرات تشریحی حداکثر تا ده روز پس از اعلام می توانید با مراجعه به سایت گلستان اعتراض خود را وارد نمایید .
* در صورتیکه سوالات امتحانی ایرادی دارد حداکثر تا 3 روز پس از امتحان با مراجعه به قسمت مشاهده پاسخنامه قسمت ایراد به سوالات مشکل را مطرح نمایید . 
 

اطلاعیه های مهم
  • 1-    امتحان میان ترم به دانشجویانی تعلق می گیرد که درجلسه امتحانی میان ترم حضور داشته باشند در غیر این صورت امتحان پایان ترم از 20 محاسبه می شود .(در صورتیکه احتساب نمره میان ترم به ضرر دانشجو باشد سیستم به صورت اتوماتیک نمره پایان ترم را از 20 محاسبه می کند .)
  • 2-   در صورتیکه نمرات میان ترم تا94/9/26 در قسمت مشاهده پاسخنامه اعلام نشده فقط تا تاریخ فوق به آموزش مراجعه نمایید . امکان تجدید نظر بعد از تاریخ فوق امکان پذیر نمی باشد .
  • 3- تاریخ امتحانات میان ترم در برنامه کلاسی اعلام شده است  ضمنا نصف کتاب برای امتحان مطالعه شود .دروسی که تغییر کرده و استاد به آموزش اطلاع داده در همین سایت -منوی خدمات آموزشی -امتحان میان ترم قابل مشاهده است .
  • 4- جهت کنترل منبع صحیح کتابهای درسی به قسمت بالای سایت پیام نور آباده -منوی خدمات آموزش -منابع درسی مراجعه نمایید .
  • 5- وضعیت تستی یا تشریحی بودن امتحانات پایان ترم در منابع درسی قابل مشاهده است .
  • 6- جهت رویت پیش نیاز دروس و کل دورس هر رشته تحصیلی به منوی بالای همین سایت - منوی خدمات آموزشی -منابع درسی مراجعه کنید .ضمنا پیش نیاز صحیح هر ترم در این سایت اعلام می شود و دانشجو موظف است بر اساس آن دروس را انتخاب کند (سایت گلستان برای برخی از دروس پیش نیاز را به درستی کنترل نمی کند و مسئولیت رعایت پیش نیاز به عهده دانشجوست) .
  • 7- جهت حضور در جلسات امتحانی پایان ترم گزارش 428 اخذ شده از سایت گلستان  و کارت دانشجویی الزامی است 0جهت اخذ گزارش 428 در زمان مشخص شده در سایت گلستان به سایت مراجعه کنید (دانشجو می بایست حتما تا 3 روز قبل از اخذ گزارش فیش بدهی خود را به بانک پرداخت کرده باشد .)
  • 8- اعتراض به نمرات تشریحی حداکثر 7 روز پس از اعلام نمره در سایت (قسمت مشاهده پاسخنامه)و فقط از طریق سایت گلستان میسر می باشد پس از آن نمرات قطعی شده و به هیچ عنوان امکان رسیدگی به اعتراضات میسر نمی باشد . 
  • 9-دانشجو در هر ترم فقط مجاز به اخذ یک درس از گروه عمومی معارف می باشد .
  • 10- گذراندن درس آشنایی با دفاع مقدس برای کلیه دانشجویان اختیاری است .
محل آزمون دروس ریزشی و تجدید امتحان محل برگزاری امتحانات دروس ریزشی و تجدید امتحان از ترم گذشته در دانشگاه مبدا می باشد لطفا گزارش 427 را بگیرید
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر